sayu's reitastic world

LM.C koncert beszámoló

Posted on: 2010. április 11.

Na szóval,LM.C koncert:

9-én este kb. éjfélkor tudtam csak elaludni és 3:30-kor keltem.4:30-kor találkoztam Rukival és kb. fél6-ra értünk ki a Dieselhez..Előbb is odaértünk volna csak hirtelen elfelejtettem hogy hol a Diesel O.O” Majdnem elkezdtem bőgni,tiszta roncs voltam reggel xD MI VOLTUNK AZ ELSŐK GECI! Először mondjuk a hátsóbejárathoz ültünk le,mert azt hittük hogy ott kell bemenni… Benéztem az ajtón és láttam egy LM.C képet,tisztára megkattantam xD Ruki is benézett velem,és aki bentről látott volna minket…hát XDDD Utána kijött egy csávó az ajtón és csak lesett minket,mimeg beszartunk hogy jejjzus ki nyitja ki az ajtót xD Aztán 6-fele jött pár ember,utána Momo is.Csöveltünk még ott,aztán jöttek még emberek& ők mondták hogy nem is ott van a bejárat .__. Mondom FUCK ilyen nincs xd Akkor odamentünk a rendes bejárathoz és ott várakoztunk..Nem tom hány óra után elmentünk pár csajjal keresni egy bokrot ahol tudjunk pisilni,aztán Momo-t meg elkísértem az aluljáróba WC-re.”Meghívlak egy wc-re” xDDDDDDDDDD Aztán ismét ültünk pár órát,közbe megjött Nana,elmentünk a Lurdyba is pisilni xDDD Mikor várakoztunk még,ott volt két japán csaj videókamerával és elkezdtek mosolyogni rám és integettek nekem xDD Tök arik voltak ^_^ Ismét vissza…megint ültünk nemtom hány órát,aztán mondja Momo hogy elmennek megint pisilni mondom engem kísérjen el később,erre meg mondja hogy menjek most xD Szóval Nana,Momo& én elmentünk az aluljáróba erre nézem LM.C-s pólóba egy vki,akarok neki odaszólni hogy DEJÓÓ PÓLÓD VAN erre megy el mellettem,néz rám és mosolyog énmeg O_____________O ilyen szemekkel nézek rá,a szám elé kaptam a kezem hogy ne ordítsam el magam,hisz ő a JUN volt **********o********** Ott izéltünk hogy utána kéne menni de egyikünk se mert aztán Nana odafutott hozzá xD És mindhármunkkal van közös képe *O* Elkezdünk utána visszafele futni,én a lépcsőn eltaknyoltam mert beleakadt a cipőm a lépcsőbe xDD Mondom ez gáz x”DDD Fel is raktam utána a kapucnim hogy ne lássák a pofám XD Aztán visszamentünk ismét a helyünkre,nem akartak visszaengedni basszus..mondomanyátokattigecik XD Csak visszajutottam..JAMEG előtte akiraoff felhívott hogy ittvan,én meg lementem érte nagynehezen és felhoztam magunkhoz xDD Aztán mentünk mi wc-re,szegényt nem tudtam hívni xD =/  Kb. nyitás előtt 2-3 órával jöttek kamerások és felvettek minket,és volt egy olyan hogy menjen oda az aki elsőnek volt itt.EZT PERSZE ÉN NEM HALLOTTAM MEG !!!!!!!!! És egy csaj odament basszameg mert hogy állítólag mondták neki hogy menjen oda..És Ruki se tudott odajutni…Azt a csajt meg felvették és fog kapni aláírt posztert,benne lesz egy újságba meg az animexxen.Ruki elkezdett sírni,mikor ő abbahagyta akkor én kezdtem el és odajött vígasztalni ❤ Köszi ^^ Nem azért sírtam mert nem lesz velem interjú meg ilyenek.De én és  Ruki szoptunk ott reggel fél6-tól..Meg azért az aláírt poszter.Namindegy -__-” Mikor ott voltam az ajtónál,ha odaraktam a fülem hallottam ahogy Maya énekel *O* Oooolyan aranyos volt a hangja *-* Egyszer hallottam hogy elrontotta az OH MY JULIET-et xDD Aztán 19-kor volt kapunyitás engem rántott be elsőnek a csávó elvette a jegyem és megtapogattak erre a kurva jegyszedő nem akarta visszaadni a jegyem és elém bement két ember O_O Mondom neki hogy addmár vissza a jegyem XDD Csak visszaadta…elkezdtem sprintelni befele,erre majdnem rossz helyre mentem be XD Mikor megláttam a színpadot akkor futottam mint állat és beálltam középre *o* Ruki&Ruru voltak mellettem.Sajna Momo nem tudott beállni mellém T_T Se akiraoff -.- Miközbe vártuk hogy kezdődjön a konci,a mögöttem lévő csaj megmasszírozta a hátam,tök jól esett XDD Aztán elkezdődött a konci,mki visított mint állat XD Mikor mki kijött a színpadra,nézem hogy WTF nekem nem is Denkivel van közös képem hanem Junnal O_O Mert eddig azt hittem hogy Jun az a Denki.Mondom ez fasza XD Sajna arra nem emlékszem hogy milyen sorrendbe voltak a számok,de Momo megszerezte a tracklistet XDD Maya mondta hogy sziasztok,tök cuki volt *o* Meg Woo~ztunk is xD Meg egyszer elejtette a mikrofont és nézett csak hogy mi legyen,aztán a biztonsági felkapta gyorsan XD Egyszer tudtam csak Mayát megfogni,pedig KÖZVETLENÜL ELŐTTE ÁLLTAM.A mellettem lévő csajra meg rávolt kattanva =O= Megfogta a kezét,ő megfoghatta neki a seggét,Maya odanyújtotta neki a mikrofont meg ilyenek.Tiszta féltékeny voltam,és megharagudtam Mayára -.- XD Inkább Aijit meg Junt és Denkit lestem utána xD Meg Maya mikor locsolt minket,egyenesen a frufrumat találta el,hátöcsém.xD Utána meg mikor a szájából köpte a vizet,beleesett pár csepp Mayanyálasvíz az én számba *-* Azt hittem hogy elájulok xD Meg néztem hogy Mayának levan borotválva teljesen a lába,Aijinek meg vmi lila folt volt a lábán xD Ja meg Maya dobott be közénk egy üveget,amit megszereztem,de a mellettem lévő csaj is megfogta és nem engedte el,Maya meg röhögött rajtunk-.-XD Utána már faszom kivolt,és hagytam hogy elvegye…Ésss annyira odaszorítottak a kordonhoz hogy alig kaptam levegőt meg a gatyám is leesett rólam + a pólóm felcsúszott o.o” XD Aiji tök sokszor nézett rám meg mosolygott*-*(többször mint Maya-.-X”D) Plusz Junnak meg mutogattam szivecskéket azmeg ott mosolygott hát majdnem behaltam annyira cukin mosolyog xD Csináltak közbe képeket,egyikbe belelógok xD Különben Maya mindig kitakart engem XD Koncert közbe néha hátratoltam a többieket kisebb-nagyobb sikerrel XD Nameg azt utáltam hogy akik mögöttem voltak azok előre rakták a kezüket,ezzel húzva a hajam és takarva a kilátást =O= Ott pakolgattam a kezeket a fejem mellől XD Meg csapkodtam az embereket mikor belekiabáltak mikor Maya beszélt XD Olyat is mondtak hogy “FUCK YOU” “FUCK ME MAYA” mondom azért ezt neee~..És mondtuk Mayának hogy szeretlek és elkezdte ő is kiabálni xDD  Ja meg még az volt vicces mikor Denki egy húzásra megivott egy doboz Drehert XD Tök ügyes O.o XD Jaés tiszta lila-zöld foltos lettem a kordon miatt…Mindkét karomon van hatalmas,a mellkasom nagyon fáj mert odaszorítottak jaés a lábamon is van XD Meg vérzett a kezem is mert ahogy behúztam odalöktek megint  a kordonnak és lehorzsoltam -.- Aztán kérdezték hogy melyik legyen az uccsó 2 szám és mi mondtuk hogy Boys&Girls erre Maya elkezdi hogy “My girlsssss~,My bo…oh nonono” XD Meg “Who are my girls?” (asszem ezt mondta XD) És erre mki visított xD Ja és mikor Mayával énekeltük a 88 elejét akkor mikor ő abbahagyta az éneklést akkor mi is mert nem tudtuk rendesen a dalszöveget az meg elkezdte fordgatni a szemét meg leült XD Vicces volt 8D Aztán újra kezdte de akkor már sikerült énekelnünk XDMikor vége lett a koncertnek basszus úgy el kezdtem sírni o.o Annyira szar érzés volt hogy egy jó ideig most biztos nem látom őket T_T Aztán vettem magamnak egy LM.C pólót,mint amien Junnak van x3 Először kértem     L-eset de visszamentem kicserélni mert rohadt nagy volt rám XD Ott találkoztam Szaszival,aki megsértődött rám mert van képem Junnal :$ XDD Aztán mentünk haza,mert nem akartunk afteron maradni mivel hulla fáradtak voltunk..(ma tudtam meg hogy afteron Aiji kijött és osztott autogrammot pár embernek………………..) Persze lekéstük az utsó villamost és metrót szal két éjszakaival hazajutottunk.Momo szerzett üveget Ruki meg nyalókát és üveget Mayától én meg semmit se tudtam erre Ruki nekem adta az üveget O_O Majdnem elkezdtem bőgni,de kicsit hülyének néztek volna akik ültek a buszon..KÖSZÖNÖM RUKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII~! Mikor hazaértünk(kb 2kor) beestünk az ágyba és én már reggel 7-kor felkeltem O_o Aztán 8-kor visszaaludtam 12-ig XD Momo meg 10-kor kelt…mondtam neki pedig hogy ébresszen ha felkel x”D Aztán néztük hogy írtak-e rólunk és Aiji olyan szépet írt(L) Láááv Aiji!XD Aztán Momo-t elkísértem Momot a metróig,itthon meg meg kellett mossam a hajam annyira durva volt XD Na szóval ennyi volt a koncert.Az nagyon rosszul esett hogy Maya a mellettem lévő csajjal kurva sokat foglalkozott.Hiszen aki ismer engem az tudja hogy mennyire féltékeny tudok lenni :”D De pár dolgot leszámítva kurva jó volt  akoncert,megérte 15 órán át sorban állni ❤ Sankyu~ Erumusííííííííííííííííí!

Pár kép

a turnébusz *-*
üveg és póló
és ennyi hely még soknak számított..
Jun<3 kaptam a képet.
ki talál meg?x”3 XD

Persze volt még pár rész a konciból amit kihagytam(Hajime,többi tag bemutatása..) de azokat már se erőm se kedvem nincs leírni XD

Reklámok

27 hozzászólás to "LM.C koncert beszámoló"

nyáááá mekkora konci volt *-* Basszus 1000x jobb volt, mint Miyavi:D És első sor shii-chan meg 3. xDD muhahaha xDD am nekem van nyalókám is xDD de kitoszott jóó volt *-*

igeeeen sokkal jobb volt mint Miyavi x”3 ja téll te nyalókát is kaptál mázlista XD

nekem meg egy pengetőm.. az egészet végig sírtam… féltékeny voltam/vagyok azokra akik 1. sorban áltak 😥

jó neked basszus >> pengető nekem is kellett volna…

Na végre!!! Erre a beszámolóra vártam reggel óta! Nem értem, hogy nem voltál képes reggel 6kor felkelni blogot írni… 😛

Jézusom, képes voltál 15 órát várakozni?! Te sem vagy normális húgom! Üdv a klubban! xD

A kordon-nyomokért és egyéb sebesülésekért :care:. Ezért mondtam, hogy nem egészséges első sorban lenni. De az tény, hogy onnan aztán lehet látni ^___^ Maya meg… vaklégy. Nem tudja mi a jó neki 😛 (lehet, hogy én nem vagyok elég elvetemült fangirl, de én akkor sem fognám meg egy kedvenc zenészem hátsóját koncert alatt, ha lehetőségem lenne rá :$)

tévedek, ha azt mondom, hogy némi kezdődő Jun-rajongást vélek felfedezni….?

Leszakadtak az ujjaim mire megírtam ezt a beszámolót xDD Reggel 7-kor keltem aztán visszaaludtam gottseidank 😀

Igen,képes voltam felkelni és 15 órán át állni 😐 Még most se hiszem el xD Ohje klubbtag vagyok *.*

Igen,tényleg elég rossz volt a kordonnak préselve lenni deee megérte.. Maya tényleg vak!!!!ˇˇ XD Kis kotsog direkt beálltam elé erre meg -.- Én simán megfogtam volna (A)

Nem,nem tévedsz *O* A végén még tiszta Jun buzi leszek és átveszi SiSeN helyét =o

De szvsz megérte szenvedni vele; kész öröm volt olvasni!

Első sor ide vagy oda én 15 órát állni és várakozni sose lettem volna képes :$ Úgyhogy le a kalappal előtted.
Jaja, most már akár jöhetsz is velünk Bécsbe csövelni. xD

Remélem azóta a harci sérüléseid szépen gyógyulgatnak… még mindig nem szeretem a magyar közönséget >.<

Én inkább Sisen mellett tudnám elképzelni. Sisen amilyen kis színes, nem hiszem, hogy bárki át tudná venni a helyét. De ez csak én vagyok ^^"

Felejthetetlen konci volt *___* én még mindig nem tértem magamhoz xDD Élőben is ugyanannyira szuper zenét nyomnak, mint a klipekben… *-* awww^^
és örök hála, hogy felhoztál!! <333 Nagyon köszönöm!! *-*

Jajaaaaa nagyon jóó volt *O* Kicsit hálátlan voltam aznap este de a fáradtság miatt csak..mostmár azt mondom hogy rohadt jó volt!!xD

Ésss nagyon szívesen ❤ Bocsi hogy utána elszakadtam tőled =/

Sziasztok!

Tudnátok egy mail-t dobni nekem?
Már csak az, aki elsőként érkezett?

Köszi
qivo@freemail.hu

Szia

Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy van több Junos kép, nem küldenéd el a mailomra?
Beleszerettem Junbe és most én is féltékeny vagyok egy picit xDDD
wáháá kurva jó volt a koncert!!!!

Kösziike

Rei

Hiya~

Ha megadod a mailed akkor tudok küldeni még két képet róla xD

Öcsém,most mki Jun buzi lett de tényleg XDD

Szia

SakuraiKirei@gmail.com
Jun-buzi lettem még menniyre, közben kinyomoztam h az első bokros esetnél együtt voltunk. A piros fekete tülszoknyás csaj, ha rémlik valami xD mindegy.
Nana, ha ő Gabi akkor vele voltam Miya konciján és így dupla kibukás volt hogy pont akkor nem mentem veletek,már bocsi…XDD
Haaaj azóta Jun a háttérképem, beleszerettem!!!

Chuu’ Rei

Markinco:

Akkor örülök hogy nem lett annyira rossz a beszámoló **,

Én is csak azért bírtam 15 órát várni mert hogy “Mayáért mindent” xD Reggel is ezt kellett folyton hajtogassam magamnak XDD

A sebeim még nem gyógyulnak,kértem is felmentést tesiből..mozdulni alig bírok ×_× Majd csak jobb lesz xD

Amúgy neeeem SiSeN-t nem cserélem le ❤

Markinco küldte linket én meg elolvastam és te valami nagyon állat vaaaaaaaaaagy!!! Imádlak!!! *hugs* A legjobban a pólós rész tetszett, hogy majdnem odaszóltál neki. xDD Ez eszembe jutatta a Kimonós Hülyét… 🙂

Btw még lógsz nekem egy teázással. :p

Úúúúgye hogy nem vagyok semmi?Suliba is mikor megtudták mennyit álltam sorba,lehülyéztek xDD Azért hallottam(és olvastam) ám a te akciódat is!XD Szóval te meg tudsz érteni engem 😀 Jah igen,Jun és a pólója..érdekes volt 😀 HEHE Kimonós Hülye ❤ 😀

conon meg lehet valósítani,nem?:P:D

Con.
Te mész? Hány napra? Csak mert nem tudom, hogy menjek-e. xD És van már jegyed? xD Majd msn-en egyszer – még úgy con előtt xD – beszéljük ezt meg, mert egyedül nem akarok menni, Markinco meg nem tudom, hogy megy-e vagy sem.

hmm.. akkor nem csak engem hülyéztek le, h 13 órát álltam sorba xDD am sayu megint matekzseni vagy, mert az csak 13 és fél óra xDD de segáz xD
és a pólós rész xD te csodálod a pólóját én meg szóhoz se jutok és elkezdek kiabálni xD utánna futás és mindneki nézettt minket xDD
meg a lépcsőő xDDD

jaja XD
am én a koncert kezdésig számoltam és nem a beengedésig xD
nyááá és most vágod hogy mindenki Jun-buzi lett?-.- XD
lépcső…jajneismondd x DDDDDDDDDDD

ja jóó xDD és ha a végéig számolod akk 17 O__O de dúrva xD
de Jun a miénk szal bevédjük nyugi xDD
meg majdnemm egvertek minket a fradisták xD

17?tejóisten… XD
igeeeen ő a miénk ˇ__ˇ :”D
JAH az lol volt xDD jóhogy nem jöttek utánunk mikor visszakiabáltam nekik :$ XD

Unió:Igen,megyek,mindkét napra xD &&& van jegyem,már 2 hete biztos:D Oké,majd még rádírok xD Markinco nem jön TTT__TTT

Rei:
JAAA,iigen emlékszem rád=D Igen,Nana a Gabi ^^ És elküldtem a mailt~ :3

óóó*-* én olyan negyed 7-fél 7 körül mentem ki reggel :O lehet, hogy beszéltünk is,de így nem tudom, ki vagy :O ^^”
iszonyatjó volt a koncert*-* tökjóneked, hogy első sorban álltál, nekem nem jött össze… T^T és tökjó, hogy olyanok kerültek első sorba, akik délután tolták ki magukat… :// na mindegy, a lényeg, hogy fantasztikus vooooolt~ *-*

hmhm,akkor te is jó korán kinnt voltál xDD perpill nekem se ugrik be hogy te ki vagy XD lehet hogy hozzád beszéltem először és megkérdeztem hogy fórumos vagy-e 😀
igeeen nagyon jó volt TwT hát igen én mondtam ott mkinek hha nem jutok első sorba akkor török-zúzok ^^ XD nyáá remélem jönnek hamarosan ismét *O*

őő… nem emlékszem, elég sok dolog kiesett ezzel a nappal kapcsolatban xD de ha gondolod, felvehetsz msnre: bonnie07@freemail.hu ^^
énis így voltam, meg akartam verni mindenkit, csak kicsit el volt cseszve a kedvem az egésszel… de mindegy, végig láttam mayát, és ez a lényeg.^^
biztos jönneeeeek~ *-*

bonnie felvettelek^^

Vélemény, hozzászólás?

