sayu's reitastic world

Omg…xD

Posted on: 2010. szeptember 23.

Um….bocsi hogy régen írtam,de egyszerűen vagy nincs időm,vagy túl lusta vagyok hozzá xDD Pedig kijöttek a gazettoról az új képek,na meg a RED single,de hát nem vitt rá a lélek hogy postoljam xD ^^”

Nos…mostanába annyi izgis történt velem hogy 18 lettem..Illetve nem volt vmi izgis oO’ 20-án volt,akkor mint Ryonak és Timonak *-* Aznap elmentem és megleptem magam egy GUILD jeggyel,jee~ Aztán hazajöttem és kockultam.Nos,így telt a szülinapom xD Ja meg másnap suliba törin tanár kinyitotta a naplót,és akinél kinyílik az felel.HÁT NEM NÁLAM NYÍLT KI ELSŐRE?! Mondtam neki hogy szülcsinapcsim volt és nemtudtam készülni,és megesett rajtam a szive xD Még jó….^^”

Kaptam anyától egy új telót,nikocsántól meg egy reitás párnát *____* ARIGATOU~~~ *o*

Na megyek mert már alvás idő van xD Ja ne~

6 hozzászólás to "Omg…xD"

hííííí XDD végre XD
most h postoltad a párnát, híres lett az ágyam és az órám T_T nem élhetek két ekkora celebbel egy szobában -_- vagy ők mennek vagy én
BTW örülök h tetszik *____*

de tudod,én vagyok a legnagyobb fangörlöd,majd megvédelek tőlük XDD

nagyon köszönöööööööööm még1x *___*

de nem engem kell megvédeni, hanem az ágyam meg az órám ;w; xDDD
nincs mit :’3

de téged kell,mert ha rájönnek h te a közelükbe vagy,halál fia vagy XD

eee XDD ba~~~ka xD
most a te fanjaidról beszélünk, akik nézik a blogodat és most ezáltal celebek lettek az én személyes tárgyaim :G!! XDD

najó,ez már túl van tárgyalva XDDD

Hozzászólás