sayu's reitastic world

why don’t you break the Mirror?

Posted on: 2010. október 3.

Nosss gyerekek,végre itthon vagyok.

Szerdán volt Despa,valami eszméletleül überjóóóó volt *______* Suliba mentem aznap,sőt töri TZ is volt,meg a végén dupla média,de ahhoz képest elég jól bírtam xD Bár az utsó 10 percbe már nagyon ki voltam x__x Kb. fél5-re értem ki a dieselhez,közbe találkoztam Momoval&Kaichannal aztán meg Reikoval és a többiekkel xDD Ahogy haladtam a soroknál ennyit hallottam hogy SAYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU én meg wtf o.o’ Hirtelen sose tudom hogy ki ordít nekem XD Azt is hallottam hogy bnőmet megpofozták mert egy hátrébb állóval akart helyet cserélni.Széééép(Y) Megkerestem Unióékat,ők ott voltak hátul ahol lehetett hallani hogy Despáék próbálnak XD Elmentünk utána wc-re meg ilyenek,aztán beslattyogtunk a dieselbe nagynehezen,már a sorba szétnyomtak -___-‘ OTT ÁLLTUNK AHONNAN ZERO FÉNYKÉPEZETT *__________* Majd blog végére berakom a képet xD Szóóóóval,a koncert kibaszott jó volt *w* SOKKAL jobb volt mint az LM.C TWT Mellettem állt BS mellette Unió mellette pedig Dit xD + jobb oldalamnál állt egy csaj aki koncerten alig mozgott vmit…nemszeretem az inaktív embereket -__-‘ Mögöttem csehek álltak,és amig el nem kezdődött a koncert ilyeneket kiabáltak hogy “GIVE MY MONEY BACK” mondom apátok faszát,akkor minek jöttetek koncertre >> Plusz 2 órán keresztül hallgattam hogy PQWERTZU szal vmi kis jutalmat igazán kaphattam vna XDD Koncerten nem köpött le senki,nem fogta meg senki a kezem,nem kaptam el semmit,de legalább tudtam ugrálni,headbangelni,és ha fáradt voltam rá tudtam dőlni a korlátra,és nem nyomott szét senki !! Szval nem is bánom azokat…Ja,+-ba még Karyu folyton felénk nézett *___* Volt az összes kedvenc számom: Born,Garnet,Mirror,Love is Dead *.* Annyira örültem nekik  ^^

Koncert után várakoztunk a turnébusznál,ott jött egy kamerás csávó és felvett minket,de senkiből nem jött ki egy értelmes mondat se XDD Remélem azért benne lesz a dvdbe,ha lesz xD Sajna 11 körül zúztam haza,ígyis épp az utsó metrót elértem .__. Mikor hazajöttem még fürödtem,hajat mostam meg ienek aztán hajnali 2kor elaludtam és 5:40-kor keltem mert mentünk osztállyal Pécsre…. Csak Nikocsán miatt mentem le,mert amúgy rohadtul utálom az osztályomat,és folyton basztattak,már rohadtul elegem volt belőlük -___- So,Nikoval mindhárom nap találkoztunk kicsit,kb ennyi volt jó ebben az osztkirben xD

ott álltunk *-*

Am hallottam hogy januárba be fognak jelenteni egy újabb koncertet…nem hiszem hogy a gazette jön T_T  Olyat hallottam hogy a SuG O_O

2 hozzászólás to "why don’t you break the Mirror?"

én giru koncertet akarok T_T és ma elhagytam a giru kitűzőm szal kárpótlásul nekik kell jönniük xD

én gazettót akarok *-*

Hozzászólás