sayu's reitastic world

GUILD koncert beszámoló.

Posted on: 2010. október 10.

GUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD~~~~~~~~~~~~~
Wáááá emberek,rohadt jó volt ez a koncert  ! ! !

Kb. negyed4-re értem a dieselhez,ott találkoztam Shii-channal meg még ott volt 2 csaj(tudom gáz vagyok,de elfelejtettem a nevüket:OOOOegyiknek csak az igazi nevét tudom xD) onnan mentünk a crazy mamához,villamoson meg voltak kínaiak,Shii-chan meg én is kinéztünk magunkat egyet-egyet,erre elkezdi “Nézd már a tiednek a körmét” én meg O________O rohadt hosszú volt a kisujján,és waaa de gusztustalan volt XDXD “Olyan illúzióromboló T___T” XD

Aztán nagy nehezen megérkeztünk,már voltak páran,inkább elmentünk boltba,útközben meg elhagytam a jegyemet…tiszta idegroncs voltam,mindenhol megnéztük és sehol se találtam…telómat meg aznap feltöltöttem 3e ft-al és leis fogyott,pedig elő se vettem !!!! Hát mondom ien kibaszott nagy lúzer nem lehetek x__x Sziminek küldtem visszahívót és kisírtam magam neki,szegényke xD Már úgy voltam vele hogy kivetem magam a kocsik elé,olyan rohadt szar kedvem volt o_o Eszembe jutott az iskola is,meg minden fos,szal nemcsoda -__- Kb. 2 óra telt el úgy h hallgattam ahogy a GUILD próbál,én meg csak bőgtem h be se tudok menni,mert úgyse lehet jegyet venni…Volt 2 csaj,próbáltak nevettetni,táncoltak meg minden,tiszta cukik voltak xD Kanan meg segített nekem,köszi még1x *__* Aztán mondtam h ezt én nem bírom és elmentem a sarokig,lenéztem és hát nem ott volt a szemét között a jegyem? *DÖBB* Mondom b+ xD

Aztán 7-fele beengedtek minket,a piámat persze elvették,a kemény 45ft-os BALFI vizemet!!XD A szent BALFIT TWT Mindegy,leraktam a székre a táskám utána mentem beállni Shii-chan mellé…2. sorba voltunk *-* Volt előtte 2 előzenekar,az a Bugz vagy mi a rák,egész jó volt,viszont a másik a Tirpunk(asszem xD) na ahhoz már nem volt türelmem..Így is fél órával később kezdődött a koncert ..

Mikor előjöttek,persze mki visítozott,köztük én is XD Hangolták a hangszereket,én addig próbáltam fényképezni,de nem tudtam egyenesen tartani a telót,mindig bemozgott,na meg folyton mondták hogy ‘A SEEGÉT FÉNYKÉPEZD” Kohichinek sikerült is xDDDD Az elején Kohichi beszélt hozzánk,1 év után észre is vette Shii-chan szivecskjét a fényképével,és akkor mondta hogy “OH,kakkoi desu ne~” Tiszta cuki x3 Ryuichi FOLYTON mosolygott,hát halálian édes a mosolya *___* Nem ő a kedvenc tagom,de egyszerűen megimádtam emiatt. Egyszer rám mutatott,és mosolygott,utána meg röhögött mikor látta h kb. megkattantam xDD Shii-chan is tudja bizonyítan x D Neki is tetszett a szivecskéje:D 2x tudtam letapizni Ryuichit,egyszer a karját fogtam folyton,aztán mikor 2odszorra jött oda akkor benyúltam a pólója alá XDXD Meg megfogtam a nyakláncát meg a haját  *-* Szegény a másik oldalon majdnem berántották meg nem engedték el,tiszta ijedt feje volt O_o Nem csodálom…azért vannak határok emberek -__-” Meg mikor a törülközőt pörgette,akkor is valaki megfogta és nem engedte el,ő meg próbálta húzni kevés sikerrel…ez azért bunkóság,szerintem.Meg egy csávó ilyet kiabált hogy “FUCK ME” mondom wtf,ez tényleg gáz,LM.C-n is gáz volt,itt is az – ____ -‘  Kohichinek volt egy drum solo-ja is,valami fantasztikusan tud az az ember dobolni *O* Ja és Ed Hardy-s pólóba volt xD Neki még az ájfónja meg a sapkája is olyan xD

Dobáltak be üveget,pengetőt,meg dobverőt,de ismét nem tudtam semmit se elkapni T_T Már kezdem megszokni xD Volt rajtam creepers,majdnem leszakadt benne a lábam de legalább nem voltam olyan rohadt alacsony és láttam is XD Ja meg az előttem lévő csaj elkezdte lóbálni a táblámat,és Ryuichi mutogatott rá *OOO* Tanítottak nekünk táncmozdulatot is,tiszta jó xD  Meg mki pattogott a Get Back-re+énekeltük velük a Burning Love-ot~ Szóval szerintem fantasztikus volt ez a koncert (L)

Volt autogramosztás is,aláirattam velük egy papírt meg a táblámat.Igy ültek sorrendbe:Ryuichi,Takuma,Yoshihiro,Kohichi. Ryuichi ismét mosolygott mikor látta a táblámat,meg mondtam neki hogy “arigato gozaimasu” és azon is mosolygott *-* Takuma szegénykém meg azt hitte hogy neki akarom adni a táblámat XDXD Mutatott magára,én meg mutattam hogy a-a írja alá XD Olyan kis cuki volt xDD Mikor vettem vissza a táblámat,véletlen meglöktem Ryuichi kezét,és hirtelen mondtam hogy “BOCSI” ezen meg el kezdett röhögni XDD Behaltam kb 😀 Yoshihiro meg kereste a táblán a nevét,olyan kis husi volt *___* Miközbe álltam ott,mert nem haladt a tömeg,el kezdtem Takuma kabátját simogatni,olyan kis puha szőrös volt XD Kohichi is aláírta végül,aztán mentem Shii-channal mert itt volt anyuja,ő meg kidobott engem a sulinál,1000 hála *-* Kb. 1-re értem haza,anyám meg reggel 8-kor keltett -___-‘  Szóval nézzétek el nekem ha vmi nem jó,tiszta hulla vagyok XD

Jaaaaaaj,meg koncert elején :
csaj:téged láttalak facebookon
én: O_O télleg?
csaj:te vagy az a reita fangirl nem?
én:de….OWO XDDD
Durva XD Mindegy,ha felismered magad,nyugodtan bejelölhetsz :’D

Na ennyi lenne  a beszámoló.Képet csak a táblámról rakok be,a tagokról fb-n lehet találni XD

előtte

utána

aláírások~

Elég gagyi lett a tábla,de aznap dobtam össze 20 perc alatt xD

 

random stuff:Takuma,basszer,akkor született mint Reita,és ugyanúgy ír alá mint Reita O_O DURVA XD

+Yoshihironak pontosan olyan kék színú körömlakkja van mint nekem *o*

7 hozzászólás to "GUILD koncert beszámoló."

Az a körömlakk amit én adtam???:D

dááá énis menni akartam TwT remélem jönnek még majd vmikor, mert akk tuti ott leszek *-* Amúgy full beteg vok és ami a legviccesebb, h nincs hangom szal koncertem sikítani se tudtam vna xDD

BALFI xD

csak amiatt vettem meg xDDDD

én inkább nem mondok semmit:D:)

Hozzászólás