sayu's reitastic world

salala~

Posted on: 2010. november 3.

Nahhh…mivel már 3-an is csesztettek hogy írjak má’ blogot,ezért mos írok hogy megnyugodjon a lelkük xD

Miről írjak,semmi izgi nem történik velem -w- Végre őszi szünet van,de minden nap van valami bajom O.o’ Már csak az kéne hogy belázasodjak…Lelkizős blogot nem akarok írni,senkinek semmi köze hozzá hogy most perpill mit érzek belül..Nem lesz ez így jó,de mindegy  ^^

Ugyebár mindenki tudja hogy jön kicsiny hazánkba -OZ-,MUCC és Girugämesh…Meg kell hogy mondjam kurvára nem örülök ennek…-OZ-t leszarom mert csak kb. 2 számukat ismerem,viszont a MUCC&Giru…Nem is a pénzzel lenne gond,hanem az hogy ez a kibaszott utsó évem és miért pont most kell jöjjenek…Viszont!..Giru-ra mindenképp el fogok menni,mondjuk MUCC-ra is szándékozok..Ha kihagyom őket akkor rohadt depressziós leszek,ezt már előre látom.Mikor megtudtam hogy január 15-én megyek nyelvvizsgázni azt hittem meghalok O_o Úgy emlékeztem hogy akkor van MUCC,de szerencsére nem ^^” Kicsit idegesítene ha nem tudnék menni,a sok pózer pitsa meg igen…Facebookon is mindenhol csak a koncerteket látom,már a nemlétező tudjátokmim is ki van tőlük 🙂 Örülök én,csak hát na~ Mindegy,úgyse érti ezt senki ^^”

Tegnap rohadt peches napom volt O_o Inkább nem írom le hogy mik történtek mert hülyének néztek XD Voltam ruhát próbálni,mutogatott kesztyűket is a keringős ruhához,hát nem tudom hogy felveszem-e…Mindenesetre elkértem xD Aztán anyával bementem a WestEndbe,kaptam egy tök cuki lila pulcsit xD Ott jöttem rá hogy a fekete után a lila a kedvenc szinem owo’ Láttam egy csajt akinek Despás táskája volt erre elkezdtem ott nyafogni erre anyám “fejezd már be,nem csak neked lehet ilyen cuccod!!!ˇˇ” -.- xDDD Én ettem egy pizzát,amíg anyám keresett magának más kaját én addig akartam netezni,találtam ingyen WiFit,erre kiírta telóm hogy mindjárt lemerül.Mondom WTFFFFFF XD Aztán haza kellett jöjjünk mert rohadt szarul lettem ismét -w-‘

Ma se történik semmi izgi…csináltam teát,erre véletlenül sót raktam bele cukor helyett O___O Mondom b+ xD Ki kellett öntsem és újat csinálnom xD Viszont ez tök fincsi lett,cukor helyett mézet raktam bele *q*

Mostanában eléggé elhanyagoltam Reitát =O Az alice9 channel után tiszta Hiroto buzi lettem..Tegnap meg elkezdtem nézni a Reitás képeimet,aztán ismét rakosgattam képeket Nikonak ő meg megjegyezte hogy rég csináltam ilyet xD Most igyekszem Ryo-ról leszokni,mert mióta kiderült hogy jön a Giru mindenhol csak ezt látom “RYOOOOOOOOOOO<33333333333” Hát fuck off van emberek ❤

Jajjjj~ amúgy végignéztem a Life című doramát,valami eszméletlen jól lett megcsinálva :OOO Szokásom szerint a dorama.hu-n keresgéltem hogy melyiket lenne jó megnézni,és ezen megakadt a szemem.Még szerencse *w* 2 nap alatt kivégeztem,de amúgy 1 nap alatt végignéztem volna,csak másnapra is akartam hagyni xD Azért is tetszett ez a dorama,mert hasonló dolgok már velem is történtek,és én ismerek egy Anzai Manani típusú embert…Ayumu-chant meg tudom érteni hogy mit érezhetett…Viszont én a helyébe kb. 500x leütöttem volna Manamit -.- + sokszor gondoltam arra hogy megtegyem amit Hiro tett..ez van.So,ajánlom mindenkinek ezt a doramát ^^Y

2 hozzászólás to "salala~"

na végreeeeee~
tudsz te, ha akarsz xDD!
“véletlenül sót raktam bele cukor helyett” => ezz nagyon kééész XDD olyan Aibás megnyilvánulás xD

bakker,aznap Aiba szelleme tuti belémköltözött…nem véletlen nem írtam le h miért voltam peches XDXD

Hozzászólás