sayu's reitastic world

MUCC koncert

Posted on: 2011. január 30.

Nos…tudom hogy rég nem írtam ide,de elkezdtem ameblo-n is egy blogot,azt már jobban szeretem :$ Nem mintha olyan sokan olvasnák ezt xDDDDD
Kicsit megkésve,de itt a MUCC beszámoló:

Yoruval & a barátjával találkoztam az Árpád hídnál,onnan metróval mentünk a Dieselhez,mikor odaértünk csak lestem hogy milyen kevesen voltak O___O Nekem volt lelkiismeretfurdalásom hogy a banda tök kitartóan próbál,mi meg ennyire kevesen leszünk..

Igen,közbe elmentem hallgatni ahogy próbálnak,rátapadtam az ajtóra XDDDD Meg a másik ajtót,ahol be lehetett menni poénból lenyomtam a kilincset,ls nyitva volt O_O Tisztára bepartam xDDD Viszont tök könnyen belóghattam volna.. >> Na mindegy,visszaálltunk a sorba,ott találkoztam Shii-channal,Yuméval,Aikoval meg még pár ismerős arcot láttam ..xD Shiitől kaptam egy Reitás öngyűjtót meg egy olyan Reitás kitűzőt ami nekem még nem volt meg *O* Arigatou Shii-chan ^wwww^  Közben megnéztem a tour buszukat,csináltam róla képet,de elég gagyi lett mert éjszakaival fotóztam xD Lassacskán jöttek többen,de még mindig nagyon kevesen voltunk.. Ja és még az eső is esett,mondhatni nagyon örültem.. 😀

Nemsokára be is jutottunk,leadtuk a ruhatárba a kabátokat meg egyebeket…Yoruék elmentek oldalra beállni,én meg fogtam magam és beálltam Yukke oldalára a 3. sorba :’D Előttem egy nagyon alacsony csaj volt,plusz creepers volt rajtam így nagyon jól láttam *______* Körülöttem ismét külföldiek voltak,jellemző…Despán is XD Meg megfigyeltem hogy Yukke előtt egy japán csajszi volt,tök cukin nézett ki *-* Szerintem elég gyorsan eltelt a várakozási idő,legalábbis nekem 😀

Egyenként előjöttek a tagok,mindenki visított,annyira jó volt *o* Tatsurou valami hihetetlenül fantasztikus élőben 😀 Na meg egyből eszembe jutott hogy Hirotoval van együtt bandában(Karasu) és tisztára bekattantam x’D Koncert közben azt éreztem hogy a közönség elég punny…Én se voltam ám jobb…Nem volt erőm sokszor ugrálni,meg sikítani se volt annyira kedvem XD És a karom is sokszor elfáradt..

Ja igen,amelyik számokat nem ismertem hogy mit kell csinálni,a japán csajt utánoztam akkor XD Vicces volt XD Szóval Tatsurounak rendesen kellett hergelnie a közönséget xD FUZZnál természetesen szétpattogtam magam,na meg a Falling Downnál is *w* Imádom azt a két számot (L) Ageha-t azt nagyon vártam,és lássunk csodát, volt az is ^______^ Headbangeltem rá mint állat XDD A körülöttem lévők közül szinte csak én O.o Mondom wtf van emberek -.-” Na meg volt egy szám amikor mondta Tatsu hogy “SIT DOWN” és mki szó nélkül leült/leguggolt.Aztán Satochi dobjára hirtelen fel kellett ugrani 😀 Olyan jó érzés volt *.*

Aztán egyenként bemutatkoztak a tagok,beszéltek magyarul is 😀 Pölö:”Jó volt a kaja,hogy vagytok?,köszi-köszi-kösziiiiiiiiii~” Meg szerintem Tatsurou azt is mondta hogy “szeretlek” de nem nagyon sikított rá senki,lehet hogy rosszul hallottam…nem tudom ^^” Yukke mikor mondta a szövegét,ellepte szegényt a füst,erre Tatsu megszólal:”chotto smoke” waaa,ott szakadtam XDDDDDDDDDD  Amikor volt a Hane,akkor arra gondoltam hogy “Don’t cry….DON’T FUCKIN’ CRY” de csak elbőgtem magam T________T Olyan szép az a szám *-*<3

De amúgy végig vigyorogtam Yukkéra,meg egyszer rámkacsintott mikor mutattam neki szivecskét XDDDD Tisztára jól nyomta,meg igazából mindegyikük tökre be volt pörögve,annyira örültem ^U^ Na meg mikor Yukke megfordult..HATTTTTALMAS izzadtságfolt a hátán befigyelt….szegééény XDDD Aztán szünet után szerencsére lecserélték a cuccaikat.. Azt sajnáltam hogy nem volt Libra,a kedvenc számom TWT De mindegy,így is rohadt jó volt a koncert *_____* És mondták hogy vissza akarnak még jönni~Én tuti ott leszek ;D A koncert végén dobáltak be pengetőt,dobverőt,de szokásomhoz híven ismét nem tudtam semmit se elkapni =/ Majd legközelebb ! XD

Utána mentem haza,kb. éjfélkor elaludtam és 5-kor már kelnem kellett..érdekes volt XD
Na ennyi az én beszámolóm,ezt is csak azért írtam mert kérték néhányan,hát tessék,nem valami élménydús XDD

3 hozzászólás to "MUCC koncert"

véééééééééééééééégre *____________*

kussoljáá’ >.< nem lett szar *-*

Hozzászólás